Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024

Γιουβετσακι με χοιρινό εύκολο

 

Ένα εύκολο φαγάκι κι ας μοιάζει δύσκολο

Υλικά

 1 ώρα 2-4 μερίδες

  • 500 γρ. χοιρινό κρέας μαλακό κομμάτι (για κατσαρόλα ζητηστε από τον κρεοπώλη)
  • 2 λίτρα νερό
  • 250 γρ. κριθαράκι μέτριο
  • 1 μεγάλο κρεμμύδι
  • 250 ml σάλτσα τριμμένη στο τρίφτη
  • 2 κουταλιές πελτέ ντομάτας
  • Αλάτι
  • Πιπέρι
  • Ρίγανη
  • Κόκκινη καπνιστή πάπρικα
  • Εγώ βάζω και ένα κουταλάκι του γλυκού μπαχάρι για κρέας
  • Ελαιόλαδο

Οδηγίες μαγειρέματος

Βήμα 1

Βάζουμε μια μεγάλη κατσαρόλα με λίγο ελαιόλαδο (εγώ υπολογίζω περίπου να καλυφτεί ο πάτος) να ζεσταθεί και προσθέτω το κρέας να πάρει χρώμα και βάζω όλα τα μπαχαρικά στο κρέας εκτός από το αλάτι.

Βήμα 2

Μόλις το κρέας πάρει χρώμα προσθέτω το κρεμμύδι και ανακατεύω μέχρι να σοταριστεί το κρεμμύδι, προσέχω μην μου καεί.

Βήμα 3

Στην συνέχεια προσθέτω την σάλτσα και τον πελτέ, 2 λίτρα νερό, ανακατεύω, σκεπάζω την κατσαρόλα και σιγοβράζω για 45 λεπτά.

Βήμα 4

Όταν το κρέας έχει μαλακώσει προθερμαίνω τον φούρνο στους 220° και προσθέτω στην κατσαρόλα το κριθαράκι και ανακατεύω για να μην μου κολλήσει 2-3 λεπτά.

Βήμα 5

Το μεταφέρω σε ταψί ή σε ένα πυρίμαχο σκεύος το οποίο έχω λαδώσει. Ίσως χρειαστεί να προσθέσουμε 1 ποτήρι νερό.

Βήμα 6

Ψήνω για 10 λεπτά στον φούρνο στους 220° αν ο φούρνος σας είναι δυνατός μπορείτε και στους 200°.

Βήμα 7

Σερβίρω με φέτα και καλή μας όρεξη.

πηγη


0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου